Klachtenprocedure

Wat mag je van ons verwachten?

Eight Arms biedt een zeer goede kwaliteit en is gespecialiseerd in personaliseren van producten. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is gepersonaliseerd of dat kapot gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen. Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

De garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet. Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen.

In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het artikel een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over.

Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Meer informatie over:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een klacht hebt van een andere aard. Omdat wij graag vernemen hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren verzoeken wij je klacht per mail naar service@eightarms.nl te sturen of tijdens kantooruren te bellen naar 036 – 760 88 88. Wij zullen op werkdagen binnen 24 uur inhoudelijk op je klacht reageren.

Ben je niet naar tevredenheid geholpen door Eight Arms en wilt je een klacht indienen?
Je kan dan terecht bij www.keurmerk.info. U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr.