Retourneren

Alleen producten die niet gepersonaliseerd zijn (producten die wij voor u hebben voorzien van een naam of een afbeelding) kunnen bij ons worden geruild. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten.

  • Retourneer het product naar Eight Arms
  • Vermeld het bestelnummer en welk product, kleur, maat u wilt ontvangen
  • Bij brievenbuspost kunt u het pakketje afgeven bij een postkantoor
  • Na ontvangst van de retourzending nemen wij contact met u op.
  • De kosten voor de nieuwe verzending liggen bij ons.

Bij vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice: 036 – 760 88 88, tussen 09.00 en 17.00 uur of mailen naar service@eightarms.nl. Wij zullen, op werkdagen, binnen 24 uur contact met u opnemen.

Niet goed-geld terug

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Dat is jammer! Bij ons kunnen alle producten die niet gepersonaliseerd zijn (producten die wij voor u hebben voorzien van een naam of een afbeelding) aan ons worden geretourneerd. U kunt binnen 14 dagen contact opnemen met de klantenservice en uw artikel retourneren. Voeg bij de retourzending een print van de orderbevestiging mee. Vermeld hierop uw bankrekeningnummer voor terugstorting van de kosten van de bestelling.

Vermeld de reden (optioneel) van uw retour. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze producten en service. Wij zullen zo spoedig mogelijk maar binnen 14 dagen na uw melding het geld terugstorten (inclusief verzendkosten van de heenzending), mits wij het artikel retour hebben ontvangen of indien u kunt aantonen dat dit is teruggestuurd. De kosten voor het terugzenden zijn voor uw rekening. Lees hier meer over het herroepingsrecht.

Ruilen is niet mogelijk indien:

  • het product is gepersonaliseerd 
    (producten die wij voor u hebben voorzien van een naam of een afbeelding)
  • het product gebruikt en/of gewassen is
  • de gebruik instructies niet zijn opgevolgd
  • u zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen
  • Niet tevreden?

Wij streven naar 100% tevredenheid. Om hier zo goed mogelijk aan te voldoen, vragen wij u contact met ons op te nemen wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij ontvangen graag het ordernummer en een omschrijving van de klacht. Betreft het een zichtbare klacht, dan vragen wij een foto van het desbetreffende product. Neem contact op met de klantenservice via service@eightarms.nl of bel naar 036 – 760 88 88.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/