Bestellen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over bestellen bij Eight Arms:

Hoe werkt het bestelproces?

  1. Kies een artikel uit de winkel
  2. Selecteer de “Naam” in de foto van het product. Er verschijnt nu een venster waarin je eventueel een ander lettertype kunt selecteren. Ook kun je in het venster de grootte van de letters bepalen. Kies een lettergrootte zo dat de naam netjes in het vlak staat.
  3. Bij de kinderlampjes dien je nog een kleur te kiezen voor de kap. Bij de schorten kan je kiezen voor een extra afbeelding onder het naam label (+ € 17,50).
  4. Nu verschijnt onderaan de pagina pas de mogelijkheid om dit product in het winkelmandje te plaatsen.
  5. Rechtsboven in het scherm verschijnt er nu een “1” bij het winkelmandje. Bent u klaar met winkelen? Klik op het mandje om verder te gaan met betalen.

Komen er nog extra kosten bij de bestelling?
De prijzen op de site zijn inclusief btw. Op de artikelpagina verandert de prijs al naar gelang je het ontwerp aanpast. Boven een orderwaarde van vanaf €50,- euro betaal je geen verzendkosten.
De normale verzendkosten bedragen €5.95

Waarom past mijn naam niet in het veld?
Bij lange namen verloopt de tekst van het product af. In dit geval kies je in het venster onder de tekst een kleiner lettertype zodat de naam past.

Kan ik ook een eigen afbeelding of logo aanleveren?
Ja dat kan. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, zij willen je hier graag meer informatie over geven.

Kan ik als bedrijf mijn kraamkado’s direct regelen via Eight Arms?
Ja dit kan. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, zij willen je hier graag meer informatie over geven.

Kan ik Eight Arms producten ook in fysieke winkels kopen?
Nee. Eight Arms producten zijn alleen verkrijgbaar via onze webwinkel www.eightarms.nl.

Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?
Je krijgt van ons een aantal e-mails om je op de hoogte te houden van de voortgang van je bestelling. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat je bestelling verzonden wordt, krijg je ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging.

Hoe kan ik contact opnemen met Eight Arms?
De klantenservice van Eight Arms is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 (036 – 760 88 88). Je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice (info@eightarms.nl). Wij zullen je e-mail op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Een overzicht van al onze onze contactgegevens vind je hier.

Ik heb een kortingsbon van Eight Arms, waar kan ik de kortingscode op de site invullen?
Je kunt je kortingscode invullen in je winkelwagen. Dit doe je dus nadat je het gewenste product hebt gekozen en ontworpen. De korting wordt automatisch verwerkt.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Mocht je een klacht hebben, meld deze dan graag zo spoedig mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 telefonisch bereiken (036 – 760 88 88). Ook kun je ons een e-mail sturen (info@eightarms.nl). Je e-mail zal door ons op werkdagen binnen 24 uur worden beantwoord.